Podmínky k zápočtu Učitelská praxe 2 Studenti, kteří nemají v tomto semestru zapsaný Seminář k učitelské praxi 2 z matematiky, odevzdají 3 přípravy na vyučovací hodiny, které učili, s následující strukturou: 1) Hlavní cíl hodiny (např. řešení soustav rovnic) 2) Dílčí cíle (co přesně chcete, aby si žáci během hodiny osvojili) 3) Typ hodiny (expoziční – frontální nebo konstruktivisticky zaměřená, fixační) – pokud mají žáci objevit sami nějaký poznatek, je třeba mít naplánováno, kolik času jim na to ponecháte, jaký očekáváte vývoj, jak aktivitu zakončíte; pokud se jedná o fixační hodinu, je nutné mít nachystány různé sady příkladů pro různě výkonné žáky 4) Způsob práce žáků (pasivní přijímání poznatků, procvičování; samostatná práce; skupinová práce) – v případě samostatné nebo skupinové práce je opět třeba mít předem promyšlený průběh 5) Samotná příprava s časovým odhadem 6) Reflexe hodiny (co proběhlo dle očekávání a co ne)