JMÉNO STUDENTA HODNOTICÍ TABULKA K PRŮBĚŽNÝM ÚKOLŮM ZE SEMINÁŘE Úkol/kritérium 1 2 3 4 celkem 1. Pojetí žáka x 2. Cíle 3. Formy a metody Celkové hodnocení Kritéria pro hodnocení úkolu 1. včasné odevzdání – 1 2. obsahová správnost – 4 body 3. otevřenost, přemýšlení o tématu – 5 bodů Kritéria pro hodnocení úkolu 2 a 3 1. včasné odevzdání – 1 bod 2. obsahová správnost – 4 body 3. odborná správnost (úkol je vztahován k pedagogickým teoriím, využívá odbornou terminologii) – 4 body 4. formální úprava (jazyková a stylová správnost, úprava, čitelnost, přehlednost, srozumitelnost) – 1 bod Celkové hodnocení úkolů ze semináře (v bodech) 30 – 29 A 28 – 26 B 25 – 24 C 23 – 22 D 21 – 20 E 19 a méně F HODNOTICÍ TABULKA K PÍSEMNÉ ČÁSTI ZKOUŠKY ZE ŠKOLNÍ PEDAGOGIKY Otázka/kritérium 1 2 3 4 celkem 1. Teorie a praxe školy 2. Teorie a praxe kurikula 3. Teorie a praxe výuky Celkové hodnocení písemné části Kritéria pro hodnocení otázek 1. znalost obsahu, věcná správnost 2. uvažování v souvislostech, v systému 3. terminologická ujasněnost, přesnost 4. aplikace teorie na školní praxi Hodnocení každé otázky písemné části zkoušky (v bodech) 0 – nesplňuje minimální požadavky 0,5 – celkově dobrý výkon s určitými chybami 1 – vynikající výkon pouze s drobnými chybami Celkové hodnocení písemné části zkoušky (v bodech) 12 – 11 A 10,5 – 9,5 B 9,0 – 8,0 C 7,5 – 7,0 D 6,5 – 6,0 E 5,5 a méně F VÝSLEDNÉ HODNOCENÍ ZKOUŠKY ZE ŠKOLNÍ PEDAGOGIKY Úkoly ze semináře Písemná část zkoušky Ústní část zkoušky Celkové hodnocení