6. SEMINÁŘ 1. Program 6. semináře - organizační záležitosti - opakování (obsah seminářů 1 až 4) - kritéria hodnocení – jak s nimi pracovat - sebehodnocení práce v semináři a hodnocení semináře 2. Organizace zápočtu - odevzdání úkolu CÍLE do 9. 5. do 20:00 - příprava portfolia (na základě šablony a zadání vložených v IS) - vložit i vyplněný hodnoticí arch (viz bod 4a) Organizace zkoušky - jsou vypsány termíny, všichni se dostaví v hodinu uvedenou u termínu - test trvá 30 minut, následuje jeho vyhodnocení - v případě úspěchu student pokračuje ústní částí, která trvá 15 minut - portfolio student dodá v den zkoušky (před testem) 3. Opakování – práce ve dvojicích (20 minut) Psychomotorické cíle – pozor na chybné interpretace pojmu! 4. Kritéria pro hodnocení a) příklady z knihy Wiliam, D. & Leahyová, S. (2016). Zavádění formativního hodnocení. Praktické techniky pro základní a střední školy. Praha: Edulab b) rozbor hodnoticího archu ke zkoušce 5. Sebehodnocení V semináři teorie a praxe výuky jsem si uvědomil/uvědomila … Úkoly zadávané v semináři teorie a praxe výuky pro mne byly … 6. Hodnocení semináře – elektronický dotazník https://is.muni.cz/auth/pruzkumy/pruzkum?id=7545