PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE – SEMINÁŘ 3 – JARO 2017 distanční forma Vypracujte písemně následující úkoly a vložte je do odevzdávárny vaší skupiny, která je připravena v IS. Pro zamýšlení se nad následujícími úkoly a otázkami je potřeba absolvovat „virtuální hospitaci“ – viz odkaz. http://clanky.rvp.cz/clanek/s/G/8179/VIRTUALNI-HOSPITACE---GEOGRAFIE-HYDROGEOGRAFIE.html/#video_hos pitace 1. Charakterizujte atmosféru, která panuje ve vyučovací hodině. 2. Zhodnoťte, kolik času je v hodině určeno pro práci učitele, kolik pro práci žáků. 3. Jakých chyb v komunikaci se vyučující dopouští? Své stanovisko zdůvodněte. 4. Popište, na základě zhlédnuté hodiny, jakým způsobem komunikovali žáci. Jak byste jejich komunikaci hodnotili? 5. Jak byste hodnotili projev vyučujícího? Využijte hodnoticí arch (Mareš & Křivohlavý, 2009). 6. Další poznámky, komentáře a hodnocení, která vás napadaly při sledování hodiny.