Otázky strategický management a marketing 1. Podnik 2. Rysy podniku či firmy 3. Plán, tvorba plánu, cíle (goal) 4. Základní dělení plánů 5. OSCAR 6. Organizační struktury -dělení 7. Podnikatelská strategie 8. Tvorba podnikatelské strategie -7 základních etap 9. Vize a mise organizace 10. Rozbor výchozího stavu 11. Hodnotový řetězec, analýza hodnotového řetězce 12. Analýza konkurence 13. Porterova analýza 14. Benchmarking 15. Analýza zákazníka – metoda STP 16. Analýza 4P 17. Rozbor zdrojů 18. Metoda BCG 19. Analýza dodavatelů 20. SWOT analýza 21. Životní cyklus produktu 22. Strategie SO, ST, WT a WO v souvislosti s životním cyklem produktu 23. Stanovení soustavy cílů 24. Výběr scénáře, druhy strategií 25. Podnikatelské strategie podle oborů 26. Podnikatelské strategie podle činností 27. Strategie podle aspektu agresivity 28. Porterovy generické strategie 29. Otázky k chování spotřebitele 30. Typy nákupního chování 31. Faktory ovlivňující spotřebitele 32. Distribuce, typy distribuce 33. Cena, poslání ceny 34. Strategie cenové politiky 35. Podnikatelské strategie z pohledu investičních cílů 36. Růstová strategie 37. Strategie stabilizační 38. Strategie obranné 39. Strategie zvratové 40. Strategie útlumové a likvidační