Š K O L N Í Z A H R A D A 1) Školní zahrada je prostor v majetku školy. Můžeme ji chápat jako bezpečné edukační prostředí, které může současně plnit mnoho funkcí. Přečtěte si výčet funkcí a zdůvodněte, jakým způsobem školní zahrada tyto funkce naplňuje.  VÝCHOVNÁ – ____________________________________________________________ ______________________________________________________________________  VZDĚLÁVACÍ – ___________________________________________________________ ______________________________________________________________________  DIDAKTICKÁ – ___________________________________________________________ ______________________________________________________________________  RELAXAČNÍ – ___________________________________________________________ ______________________________________________________________________  SOCIALIZAČNÍ – __________________________________________________________ ______________________________________________________________________  KOMUNITNÍ – ___________________________________________________________ ______________________________________________________________________  ESTETICKÁ – ____________________________________________________________ _____________________________________________________________________ B Y L I N K Y aneb Z E L E N É K O Ř E N Í 2) Bylinky (aneb „zelené koření“) jsou rostliny (často původem ze subtropických oblastí), které pěstujeme pro jejich výrazné čichové a chuťové (aromatické) vlastnosti. 3) Doplňte do tabulky informace k jednotlivým bylinkám. název pěstitelsky používaná část poznávací znak MÁTA MEDUŇKA BAZALKA LEVANDULE TYMIÁN ROZMARÝN ŠALVĚJ MAJORÁNKA PAŽITKA LIBEČEK PETRŽEL KORIANDR KOPR VAVŘÍN _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________