SPkK50 DIAGNOSTICKÉ DOMÉNY JEDINCŮ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ 1. Komunikace, narušená komunikační schopnost a její role ve vzdělávání; charakteristika forem narušené komunikační schopnosti. 2. Model logopedického vyšetření. 3. Včasná diagnostika vývoje řeči a jazykových schopností z pohledu logopeda, interdisciplinární spolupráce. 4. Diagnostické postupy užívané u rizikových dětí v období nezáměrné a záměrné komunikace. 5. Diagnostická doména – rovina foneticko-fonologická (specifika, diagnostické nástroje). 6. Diagnostická doména – rovina morfologicko-syntaktická (specifika, diagnostické nástroje). 7. Diagnostická doména – rovina lexikálně-sémantická; porozumění (specifika, diagnostické nástroje). 8. Diagnostická doména – rovina pragmatická (specifika, diagnostické nástroje). 9. Diagnostická doména – čtení, psaní, motorika, grafomotorika (specifika, diagnostické nástroje). 10. Diagnostická doména – sluchové a zrakové vnímání, orientační funkce, paměť a pozornost (specifika, diagnostické nástroje).