1. Jakost. Znaky jakosti. 2. Inherentní charakteristiky. 3. Kvalita výrobku. 4. Služba. Kvalita služby. 5. Produkt, kritéria kvality produktu. 6. Proces, procesní přístup, kvalita procesu. 7. Politika jakosti. Třída jakosti. 8. Zákazník. 9. Systém managementu kvality. 10. Popište základní principy „Strategie Národní politiky kvality“. 11. Jaké jsou zásady programu Česká kvalita? 12. Neshoda. 13. Náprava. Opatření k nápravě. 14. Preventivní opatření. 15. Čím se vyznačují „řízené dokumenty“? 16. Co rozumíte pod pojmem „přezkoumávání systému managementu“? 17. Co musí obsahovat Zpráva pro přezkoumání? 18. Popište interní audit QMS. 19. Co je to neshoda v QMS? 20. Co musí obsahovat příručka jakosti? 21. Vysvětlete metodologii PDCA, načrtněte. 22. Jaké jsou požadavky na organizaci v systému QMS? 23. Jaké jsou požadavky na management v systému QMS? 24. Co jsou to vstupy pro přezkoumání? 25. Co jsou to výstupy z přezkoumání? 26. Jaké jsou požadavky na řízení neshodného produktu? 27. Jaký je přístup EU ke kvalitě? 28. Co je to regulovaná a neregulovaná sféra výrobků v rámci EU? 29. Jakým způsobem jsou do právního řádu ČR převedeny normy jakosti EU? 30. 7 tradičních nástrojů řízení jakosti. 31. Práva spotřebitele podle CI. 32. Ochrana spotřebitele v ČR. 33. Právní úprava ochrany spotřebitele. 34. Dozorové orgány. 35. Technická normalizace. 36. Metrologie. 37. Zákonem stanovená měřidla. 38. Etalon. 39. Nástroje a metody řízení kvality. 40. Paretovo pravidlo. 41. Diagram příčin a následků. 42. 7 nástrojů managementu.