IDENTITA 26.2 – 28. 2. 2. Zadání - „Tam, kde jsem doma!“ Vytvoření vysněného obydlí – médium papír Několik přístupů tvorby 2. skupiny 9:20 – 10:05 - plošné zobrazení (pohled zepředu), vyjádření velmi blízké dětskému výtvarnému projevu - plošné zobrazení (pohled shora - půdorys) - plošné zobrazení (pohled shora – kombinovaný půdorys / průhled všemi patry) - prostorové zobrazení Proč? – výtvarná aktivita mapující žákův osobní prostor, jeho vlastní nazírání na tematiku domova, možnost překlenout zažité stereotypy z témat „nakreslení svého pokoje“, využití fantazie a snovosti - aktivitu žák vnímá převážně plošně, učitel může využít prostorového způsobu vyjádření pro rozvoj kreativity a prostorového cítění. RVP ZV – úkol spadá do učiva „Rozvíjení smyslové citlivosti“ – „rozvoj vizuálně obrazného vyjádření“ – uspořádání prvků v ploše, linie, tvary atp. – popisem tvorby dojdeme k očekávaným výstupům