J:\Jana\Brno MU Fakulta\Dokumenty\Granty, projekty\E -learning\2013-14\kniha\kap.5\Hodnocení v projektové výuce schéma.bmp J:\Jana\Brno MU Fakulta\Dokumenty\Výuka\teorie projektové výuky\Hodnocení v projektové výuce\obličeje - učitelé 411.jpg Kritéria pro skupinovou práci (J. Kratochvílová, EŠ Brusel) mso8014E PC080018 SKUPINOVÁ PRÁCE ZAPOJÍM SE DO ŘEŠENÍ ÚKOLU PŘIJÍMÁM NÁVRHY DRUHÝCH PŘICHÁZÍM I S VLASTNÍMI NÁVRHY JSEM OCHOTEN/A DISKUTOVAT O ŘEŠENÍ PŘIJÍMÁM ROZHODNUTÍ SKUPINY J:\Jana\Brno MU Fakulta\Dokumenty\Granty, projekty\E -learning\2013-14\kniha\kap.5\vodstvo2-Šimon poznámky.jpg mso609B6 Sebehodnocení výstupu projektu KARNEVAL 455 Reflexe žáků k projektu mso87196 P1010011 J:\Jana\Brno MU Fakulta\Dokumenty\Granty, projekty\E -learning\2013-14\kniha\kap.5\P1010011.JPG J:\Jana\Brno MU Fakulta\Dokumenty\Výuka\teorie projektové výuky\Hodnocení v projektové výuce\prezentace 134.jpg Hodnocení ANICKA DUBEN 2006 093 Soutěž „Hádej za 500“ P1120486 P1120488 P1120489 Tady soutěžíme Příloha%2049 ZŠ Lysice •5. Zadání úkolu : •Vytvořte pravěkou osadu a její okolí s obyvateli. Použijte vědomosti získané o stavbách, zemědělství, lovu, pracovních nástrojích a způsobu •oblékání v té době. •Materiál , pomůcky : •Široký pruh papíru na pokrytí zadní stěny učebny, barevné pastely a křídy, •přírodniny, kartony. • •6. Hodnocení úkolu: •Hodnocení slovní – učitelem : podíl na práci skupiny, zapojení každého žáka, uplatnění vlastních vědomostí a názorů, aktivita při plnění úkolu. •- spolužáky: zapojení každého spolužáka, vyjádření vlastního názoru na práci celé skupiny. • •- •7.Ukázka z práce žáků : • •8. Zhodnocení úkolu ze strany učitele : •Úkol se velmi osvědčil. Všichni žáci pracovali se zaujetím a při plnění úkolu se podařilo odstranit ostych některých žáků. Mohly se •uplatnit jejich organizační schopnosti, které třeba nejsou tak výrazné při plnění úkolů jiných. •Celý projekt byl zpracován na počátku 2. pololetí a sloužil jako výzdoba zadní stěny učebny až do konce školního roku. •U žáků zvýšil jejich sebevědomí a byli na něj velmi pyšní. • •