IVp117 Reflektivní seminář k praxi 2
Obtížné situace - hranice
Klíčová slova:
problémové chování, obtížný klient, obtížná situace, vztah klient - pracovník, vymezení hranic, moc / pomoc / bezmoc
Otázky k zamyšlení a diskusi:
Čermáková, E. (2014). Zvládání obtížných situací při práci kontaktu s klientem. - studijní materiál ke kurzu Obtížné situaci v kontaktu s klientem. - viz studijní materiály
Jůn, H. (2010). Moc, pomoc a bezmoc v sociálních službách a ve zdravotnictví: Strategie práce s klienty, krizové scénáře. Portál: Praha. - Problémové chování, s. 15-28
Kopřiva, K. (2006). Lidský kapitál jako součást profese. Praha: Portál. - kap. V. Hranice mezi pracovníkem a klientem
problémové chování, obtížný klient, obtížná situace, vztah klient - pracovník, vymezení hranic, moc / pomoc / bezmoc
Otázky k zamyšlení a diskusi:
- Jak se projevuje obtížný klient? (Kdy je klient obtížný?)
- Co byste označili jako problémové chování?
- Zažili jste na/v praxi situaci, kterou byste označili za obtížnou? Popište ji a popište, jaké byly Vaše pocity.
Čermáková, E. (2014). Zvládání obtížných situací při práci kontaktu s klientem. - studijní materiál ke kurzu Obtížné situaci v kontaktu s klientem. - viz studijní materiály
Jůn, H. (2010). Moc, pomoc a bezmoc v sociálních službách a ve zdravotnictví: Strategie práce s klienty, krizové scénáře. Portál: Praha. - Problémové chování, s. 15-28
Kopřiva, K. (2006). Lidský kapitál jako součást profese. Praha: Portál. - kap. V. Hranice mezi pracovníkem a klientem
Následující