Testování výukového modulu Přeshraničního exkurzního vyučování Vážené studentky, vážení studenti, Byli jste vybráni pro testování dvou ukázkových lekcí z chystaného e-learningového kurzu zaměřeného na přeshraniční vyučování na pomezí Moravy a Slovenska. Cílem kurzu je nabídnout budoucím a současným učitelům možnost, jak využívat výuku v plenéru v regionu. K otestování jsou vybrány dvě lekce: Holokaust ve Strážnici a Svatobořicích a Život v modernitě. Příklad kolonie Baťovka u Ratíškovic. Pro testování bude nutné, abyste prošli všechny materiály obou lekcí. Zajímá nás především: (1) Zhodnocení formální úpravy lekcí, jejich struktury, dostupnosti, kvality zobrazení dokumentů. (2) Otestování logické struktury lekcí, jasnosti zadání. Následují jednoduché otázky. Prosím, zhodnoťte každou stručně, ale přesto celými větami, aby byla jasné klady i zápory, které dané položky mají. Především nás zajímá, zda je jasná a přehledná struktura, co vám dělalo problém, co byste strukturovali jinak. Dále nás zajímá, zda jsou jasné popisy zadání. Věnujte se prosím vždy oběma zadaným lekcím. Vpisujte vždy pod každou otázku, délka odpovědí není omezena. Rozhraní aplikace – je přehledné, je kurz snadno dostupný? Struktura lekcí – je jasná? Které aspekty vám v obou lekcích vyhovují a které ne? Obsah dokumentů u lekcí – má logickou strukturu a doplňuje se? Jaké další materiály byste uvítaly ke studiu? Zadání úkolů – je jasné? Zadání aktivit v lokalitě – je jasné? Jaké další materiály byste uvítaly pro výuku v lokalitě? Jakýkoli další komentář k obsahu a formě lekcí: