aHniHHCKoro Bbipa>KéHH$i «business to business», 6yKBájibHo .................. (°3Hasá «6ň3Hec AJia 6H3Heca». 13. noHárae B2C, .................. (o6o3HanáTb) B3aHM0fléiíCTBH ? MéÄfly opraHH3áuHeň h kohómhum noTpeorrrejieM, aBJiaeTca coKpaméimeM aHrjiHííCKo «business to consumer» - «6iÍ3Hec fljia noTpe6HTejia». Oópivia 6á3Heca B2C,............. (HBJíáTbca) b HacToámee BpéMH nácToň CTpaTéraeH Mánbix dpHpM, no3BOJiáeT ocymecTBji^Tt npaMbie npo/iá>kh c MHHHMájibHbiM kojihmcctbom nocpéAHHKOB. 14. OcHOBHbiM nOKa3áTe.neM ..................(OTpaafáTb) CTÓneHb 3(bcbeKTHBHOCTH HCnÓJlb30BaHHS MaTepHÓJIbHblX H JjéHeHc' HblX pecýpCOB, HBJláeTCH peHTá6eJlbHOCTb. KosdpdpHUHéHT peHTá6e^bHOCTH, ............... (yKá3biBaTbc>0 b npouéHTax, - sto oTHOiuéHHe npň6biJiH k aKTHBaM h pecýpcaM. Pe3yjibTáT: 6e3 ouihôkh - otjihhho, 1-2 oujhôkh - xopoujó, 3-4 oiiih6kh - y^OBjíeTBopň. TejibHo, 5 h 6ÓJiee oujh6ok - HeyaoBJíeTBopÚTejibHO. 15. TecTÚpoBaHHe. BwôepHTe npáBMJibHbiň BapHáHT, npe/jjioHcéHHH rxn nepeBeflŔTe: LLJ 1. Tu He 3Háeujb,................3áBTpa aomjib? a) écjiH noňaéT 6) ócjih jih noH^éT b) nořÍAěT jih 2. He................Tyjjá xo/thtb. a) CTÓHJ1H 6) CToájio b) ctojíjih 3. "A cjiOMin HÓry, sto 6biJiá HeBbiHOCHMaa................. a) ôojiéiHb 6) CKop6b b) nenajib 4. Bnepá OHá BCTpérajia................. a) 3THX nÓJIOK 6) 3TH nÓJlbKH B) 3THX nÓJieK 5. Oh HHKoraá................He nonpócHT nÓMomH. a) y HHKoró 6) HHrjré b) hh y HHKoró 6. Mbl chhj1h ................ KBapTiípy. a)c hhx 6)y hhx 7. Ohh no3BOHHT................3áBTpa BénepoM. a) TaM 6) boh 8. MoH 6paT ýqHTca a) Ha nÓBapa 6) nÓBapoM b) hmh b) bot b) nÓBapy r) ecTb jih noňjjěT r) ctóhjio r) 6ojib r) 3TH nóJiKii r) HHKoró r) npo hhx r) TyM r) k nÓBapy OH ocTajicfl iioivia a) caM 6) O/JHHM b) o/j(hh jO Oná HHKáK ne CMorná cocpe/roTOHHTbca a) b pa6ÓTe 6) Ha paôérre jj ^Ta nojíHTHMecKaa................B03HHKJia b 2000 r. a) cTpaHá 6) cTopoHá j2. >1 noňflý.................kto npniueJi. a) nocMOTpib 6) nocMOTpéTb 13. 9to noKá3biBajiH................. a) c TejieBH3opa 6) b TejieBróope 14. CecTpá................HÓByio MáíÍKy. a) oaéHeT 6) HaaéHeT 15. Mu pa3Be.niíci. ro/r Ha3áa. Tenépb a........ a) CBo6ó/ieH 6) npoH3BÓJieH 16. Mbi Bce 3Háe\i, hto................/mpéicrop. a) OHá xopówaa 6) oh xopówaa b) Ha pa6ÓTy b) CTpaHHua b) OCMOTpéTb b) no TejieBH3opy b) o/jéHeTca b) BÓJieH b) OHá XOpÓUJHH r) caMiÍM r) b paôÓTy r) nápTHH r) ocMOTpib r) OT Te;ieBH3opa r) Ha/jéHeTCH r) xójioct r) OH XOpÓUIHM 16. IlepeBeflHTe: a) !• Top manažeři, jejichž hlavním úkolem je zajistit stabilní pozici společnosti na trhu, jsou Jednou z nejdůležitějších postav ve firmách. 2. Finanční specialisté doporučují v dnešní době Restovat do drahých kamenů a nemovitostí. 3. Prudký vzestup podnikatelství zaznamenala obf"13 Zemi v Poslednícri 20 letech. 4. Byznys je dnes nedílnou částí politiky, ačkoli mnozí ane z této skutečnosti nejsou nadšení. 5. Pojem přestavba je označení pro ekonomické ormy, kter(i byly nebo měly být uskutečňovány koncem 80. let 20. století v Sovětském 7. y u- 6. Často začínají podnikat lidé, kteří nemají ani nejmenší zkušenosti ve sféře byznysu, •obě ekonomické a politické nestability země akcie mnoha společností klesly v ceně. maceutický průmysl se dnes rozvíjí nebývalým tempem. 9. Manažeři a ředitelé firem zpravidla vystaveni velikému stresu. 10. V dnešní době existují různé kurzy pro pod- r^elezačátečníky, kde vám poradí, jak rozjet vlastní podnikání. 11. S.r.o. neboli společnost \\ Jním omezeným je společností, jež je založena fyzickými nebo právnickými osobami. ře^..'sl