VÝCHOVA V PRÁCI UČITELE – SEMINÁŘ 7 Reflexe distančního semináře 6 Volba tématu Ø Jaké články jste si vybral/a? Ø Co Vás vedlo k volbě těchto článků? Ø Bylo v článcích něco, co Vás překvapilo? Ø Jaké pocity ve Vás zvolené články vyvolaly? Ø Jak složité // snadné bylo pracovat na eseji vycházející z odborného časopisu? DENÍK ŽÁKYNĚ Přečtěte si deníkový záznam Škola v přírodě a udělejte si poznámky Ve dvojici diskutujte o tom, co jste zjistili při čtení deníkového záznamu Škola v přírodě o samotné žákyni – pisatelce. Soustřeďte se především na informace týkající se: a) vztahu žákyně k jednotlivým učitelům, b) vztahů mezi žákyní a jejími spolužáky, c) činností, kterým se žákyně věnovala v době pobytu na škole v přírodě, d) rodinného zázemí žákyně, e) jejího věku, f) jejích znalostí a dovedností. Jak tato zjištění interpretujete? Co z těchto zjištění odvozujete – pro sebe jako učitele? Úkol na 8. seminář 1. Důkladně si nastudujte v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (RVP ZV) strany 10 až 13, část 4 – Klíčové kompetence. Text je dostupný z: http://www.nuv.cz/uploads/RVP_ZV_2017.pdf Text si přineste s sebou do semináře. 2. Zhodnoťte tyto kompetence z hlediska náročnosti a reálnosti jejich dosažení.