Brickwork-HD-R1a.jpg Brickwork-HD-R1a.jpg ROLE RODIČŮ VE VZTAHU KE ŠKOLE •RODIČE JAKO ZÁKAZNÍCI (KONKRÉTNÍ ŠKOLU VOLÍ ZÁMĚRNĚ, POŽADAVEK KVALIFIKOVANÝCH UČITELŮ, ŠKOLA JE POVINNA DÁVAT INFORMACE) •RODIČE JAKO VÝCHOVNÍ PARTNEŘI ( RÁDI SI VYMĚŇUJÍ INFORMACE, POMÁHAJÍ DÍTĚTI, OCHOTNI POMOCI TŘÍDĚ SVÉHO DÍTĚTE) •RODIČE JAKO OBČANÉ (BUDOU SE ZAJÍMAT O MŠ I PO SKONČENÍ DOCHÁZKY DÍTĚTE, MŠ I PRO JINÉ ÚČELY, ZDŮRAZŇUJÍ OBČANSKOU VÝCHOVU) • Brickwork-HD-R1a.jpg PERTNERSTVÍ S RODIČI •VÝCHOVNÉ (ROZVOJ DÍTĚTE) A SOCIÁLNÍ (ROZVOJ KVALITY INSTITUCE A V DŮSLEDKU I POSKYTOVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY KONKRÉTNÍMU DÍTĚTI) • •BULL (1989) DOPORUČUJE BUDOVAT V TĚCHTO KROCÍCH: •1) INFORMOVÁNÍ •2) VYSVĚTLOVÁNÍ •3) POZOROVÁNÍ •4) PARTICIPACE •5) ROZHODOVÁNÍ • Brickwork-HD-R1a.jpg LITERATURA •RABUŠICOVÁ, M., ŠEĎOVÁ, K., TRNKOVÁ, K., ČIHÁČEK, V. (2004) ŠKOLA A/VERSUS/ RODINA. MU: BRNO.