Příklad 6: Vytvoří-lí žáci ve třídě čtveřice, jeden žák zbude. Vytvorí-li trojice, zbudou dva žáci. Kolik je žáků ve třídě víte-li, že je jich více než 20 a méně než 30. TbtcL Irojic :y SuhsL &EEEI a. < 30 !%<-i£ -121 k<-ií ilt>-žf 11 ŽCÍtíci Jo 12. Příklad 7: Určete největší (nejmenší) trojciferné číslo, které při dělení třemi dává zbytek 2 a při dělení sedmi dává zbytek 5. á v ~ 00* 3(*l+t)+2 * f?9 -^— -J99Z- ------— ^ 9/92 Příklad 8: Číslo 91 rozložte na součet dvou kladných sčítanců, z nichž jeden je dělitelný pěti a druhý devíti. 3i-a + h e * Í20- % >0 $L-4>d\ x>o iv-cti >o a i ■cm =S (2D-9Q'SM'Sf \ í 2-