Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2

Týden 6 Diagnostika průběhu a výsledků vzdělávání


Milí studenti,

doufám, že situaci, ve které jsme, všichni zvládáte relativně dobře :) Pro inspiraci vám sem dám obrázek, kde je shrnuto, jak náročnou situaci zvládnout (zdroj http://www.3zshol.cz/1920_054.html).


V minulém týdnu jsme rozjeli diskusní fóra, do kterých jste přispěli 217 komentáři! To je z vaší strany moc pěkná aktivita, děkuji! Otevřeli jste zajímavá témata, u některých z nich se rozvířila diskuse.

Z ohlasů některých z vás se zdá, že tato fóra mají smysl, budeme v nich pokračovat. V tomto týdnu prosím věnujme pozornost přednostně těmto tématům:

1) Respekt a autorita učitele (zdroje autority, její získávání a udržení, apod.);

2) Diagnostika průběhu vzdělávání (metody, formy, výhody, nevýhody, rizika, benefity);

3) Diagnostika výsledků vzdělávání (metody, formy, výhody, nevýhody, rizika, benefity).

Prosím vás ale, abyste četli příspěvky, které už byly napsány před vámi.  Občas se stalo, že bylo otevřeno téma, které v podobné formě již otevřeno bylo, mohla tak dobře doplnit diskusi.

V tomto týdnu na vás opět čeká několik úkolů. Prosím, nechte si na ně čas, promyslete je, není nutné mít je splněné během pondělí/úterý, kdy máte rozvrhovaný seminář.