Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2

Týden 8 Didaktický test jako diagnostická metoda/ Gramotnost jako cíl vzdělávání


Předně vám chci všem poděkovat s jakou vervou plníte úkoly a účastníte se diskusí! Jste moc prima ročník. A ještě musím napsat, že velmi oceňuji, jak málo gramatických a pravopisných chyb se ve vašich příspěvcích objevuje. Děkuji! Příspěvky v diskusích jsou promyšlené, často reagují na někoho dalšího, přinášejí nové myšlenky. Je vidět, že nad diskusemi trávíte hodně času.

V tomto týdnu jsme se měli zabývat didaktickými testy. Pokud mám správné instrukce, již je s vámi probírala dr. Frýzová, a já se nechci opakovat. Jeden materiál k testům máte i v předchozím týdnu. Můžeme založit novou diskusi a tam se věnovat otázkám, které vám nejsou jasné, nebo které považujete za nutné zdůraznit. To nechám na vás. 

Stěžejním tématem tohoto týdne tedy bude Gramotnost jako cíl vzdělávání, vrátíme se i k testování, k Velkomoravské říši i k práci s chybou a konečně budete potřebovat vypsané písanky! :)

MŠMT se vyjádřilo k současné situaci ve školství. V tomto materiálu najdete 12 doporučení pro učitele, jak distančně vyučovat a poskytovat zpětnou vazbu žákům. Některá doporučení jste již předem diskutovali a přišli na ně sami, dobrá práce! 

Přeji vám v tomto týdnu hodně zdaru!