Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2
-
Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2
-
Nyní studovatTýden 1 Samostatná práce
-
Nyní studovatTýden 2 Prekoncepty žáků
-
Nyní studovatTýden 3 Diagnostika sociálního klimatu
-
Nyní studovatTýden 4 Diagnostika stylů učení
-
Nyní studovatTýden 5 Diagnostika zvládání zátěže žáka
-
Nyní studovatTýden 6 Diagnostika průběhu a výsledků vzdělávání
-
Nyní studovatTýden 7 Tvorba plánu pedagogické podpory (SPU)
-
Nyní studovatTýden 8 Didaktický test jako diagnostická metoda/ Gramotnost jako cíl vzdělávání
-
Nyní studovatTýden 9 Diagnostikování průběhu a výsledků vzdělávání (psychologické metody) Diagnostika školní zralosti (připravenosti)
-
Nyní studovatTýden 10 Hodnocení a sebehodnocení
-
Nyní studovatTýden 11 Práce s posudky a autentickými materiály
-
Nyní studovatTýden 12 Práce s portfoliem
-
Úkol 2
Vyzkoušejte si na stránce uvedeného odkazu simulátor dyslektických obtíží. Text je sice anglicky, ale nepochybuji, že to zvládnete.
https://www.objevit.cz/vyzkousejte-si-na-teto-strance-cteni-s-dyslexii-t172317
Na stránkách Národní knihovny si můžete on-line přečíst knihu Dyslexie: psychologické souvislosti. Vás se týká kapitola Dyslexie na 1. stupni ZŠ (str. 145 - 175).
-
Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2
-
Nyní studovatTýden 1 Samostatná práce
-
Nyní studovatTýden 2 Prekoncepty žáků
-
Nyní studovatTýden 3 Diagnostika sociálního klimatu
-
Nyní studovatTýden 4 Diagnostika stylů učení
-
Nyní studovatTýden 5 Diagnostika zvládání zátěže žáka
-
Nyní studovatTýden 6 Diagnostika průběhu a výsledků vzdělávání
-
Nyní studovatTýden 7 Tvorba plánu pedagogické podpory (SPU)
-
Nyní studovatTýden 8 Didaktický test jako diagnostická metoda/ Gramotnost jako cíl vzdělávání
-
Nyní studovatTýden 9 Diagnostikování průběhu a výsledků vzdělávání (psychologické metody) Diagnostika školní zralosti (připravenosti)
-
Nyní studovatTýden 10 Hodnocení a sebehodnocení
-
Nyní studovatTýden 11 Práce s posudky a autentickými materiály
-
Nyní studovatTýden 12 Práce s portfoliem
-