Úkol
Vážení kolegové, vážené kolegyně,
přečtěte si prosím jednu ze tří následujících zpráv a zkuste vymyslet, jak jej kolegyně/kolegové diagnosticky uzavřeli. Poté se zkuste zamyslet nad plánem pedagogické podpory (event. individuálním výchovným plánem), tj. nad konkrétními kroky, které byste v dané situaci po diagnostickém vyšetření podnikly.
Aby to nebylo tak jednotvárné, rozdělte se prosím do skupin po 3 - 4 lidech a spolupracujte na závěrech spolu (samozřejmě online cestou - Skype, Teams, Messenger, Zoom atd). Své závěry a plány postujte do diskusního fóra pouze za jednu osobu a na začátek uveďte do textu jména kolegů/ň, kteří/ré s vámi spolupracovali/y. (Zpráva č. 2. má podobu didaktickou, zpráva č. 3 má 3 části).
Dobrý den, přikládám výňatky ze zpráv - závěry a doporučení.
Závěr zprávy č. 3 zní: podprůměrná rychlost čtení, dysortografické obtíže, nestabilní pozornost u chlapce s dobrými intelektovými předpoklady. Doporučení zde: