Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2

Úkol 1

Slovní hodnocení

Pracujte opět ve skupině 3-4 studentů.

Srovnejte následující tři slovní hodnocení – vysvědčení. Určete, které vysvědčení nejvíce odpovídá požadavkům. Vycházejte z kapitol – Jak psát slovní hodnocení, Čemu se vyhnout (zveřejněné v materiálech na tomto odkazu https://is.muni.cz/auth/el/ped/jaro2020/IPPp13/index.qwarp?prejit=5154022;mode=edit).

Konkrétně poukažte na jednotlivé nedostatky a navrhněte vhodné slovní obraty, tak abyste dostáli nárokům. Grafické zpracování nechám na vás. 

Označte, kteří studenti materiál zpracovali a finální verzi vložte do diskusního fóra.

Hodnocení - vysvědčení

Milá Emo, 

bez obtíží jsi zvládla náročný přechod z první třídy do druhé. Podařilo se Ti udělat velký pokrok. Stáváš se samostatnou a sebevědomou žákyní a každý nový úkol je pro Tebe výzva, kterou chceš s nadšením překonat. Své činnosti si dokážeš naplánovat a vždy se je snažíš dokončit. V hodinách jsi aktivní a soustředěná. Při sebehodnocení zvládáš objektivně zhodnotit svou práci i práci spolužáků.

___________

V oblasti ČESKÉHO JAZYKA A KOMUNIKACE čteš plynule a nahlas přiměřeně náročný text, bez potíží vyhledáváš podstatné informace a odpovídáš na otázky s porozuměním. Je vidět, že Ti čtení přináší radost. Bezpečně ovládáš psaní ů/ú, určíš tvrdou, měkkou i obojetnou souhlásku. Píšeš bezchybně tvrdé i měkké slabiky ve slovech. Seřadíš slova podle abecedy. Tvé písmo se stává stále více úhledným, máš stabilní sklon a respektuješ tvary písmen. Snažíš se o hezkou úpravu sešitů. Tvůj mluvený projev je srozumitelný, vyjadřuješ se výstižně, dokážeš plynule přednést báseň před spolužáky. 

____________

V MATEMATICE se dobře orientuješ v číselném oboru 0-100. Rozložíš čísla na stovky, desítky a jednotky. Počítáš příklady se závorkami, bez větších chyb sčítáš a odčítáš v oboru do 100 i s přechody přes desítky. Pokud chybuješ, je to proto, že občas podceníš kontrolu. Pracuješ samostatně a s jistotou řešíš slovní úlohy. V geometrii ovládáš všechny probírané pojmy, rýsuješ přesně. Geometrie Tě baví, rozeznáváš a modeluješ jednoduché souměrné útvary v rovině i v prostoru. Bez váhání řešíš matematické rébusy a logické hry.