- aktivní účast na seminářích
- min. 80% docházka (možná max. 1 neomluvená absence a 1 omluvená absence přes studijní oddělení) - !!! vzhledem k aktuální situaci je od 9.3 účast na seminářích nahrazena průběžnou aktivitou na diskuzních fórech!!!
- napsat a odevzdat anotaci
- vytvořit, přinést a prezentovat poster
Pedagogická psychologie - semináře
Organizační pokyny pro semináře
Pro absolvování seminářů je třeba:
Informace k anotaci:
- stručně a jasně vysvětlit, jakým tématem se bude Váš poster zabývat
- rozsah max. 250 slov
- uvést min. dva zdroje, ze kterých budete vycházet
- vložit do odevzdávárny
Informace k posteru:
Téma
- téma dle vlastního výběru v rámci okruhů vymezených sylabem (může být teoretické, výzkumné, kazuistické)
- téma zajímavé pro autora, dostatečně úzce vymezeno (věk žáků, typ školy atp.), důraz na subjektivní praktickou využitelnost
- není třeba postihnout celé téma, stačí zaměřit se na zvolenou vymezenou oblast
- nebudete prezentovat téma jako přednášku, ale diskutovat o něm s kolegy (připravte si úvod a představení oblastí, kterým jste se věnovali v rámci Vámi vybraného tématu, poté budete odpovídat na zvídavé otázky kolegů a diskutovat o nich)
- zpracujte téma obsahově i graficky zajímavě a srozumitelně na papír formátu A1 nebo A2
- nezapomeňte uvést využité zdroje
- poster přineste s sebou na poslední seminář (do odevzdávárny vkládáte pouze anotaci)
Témata probíraná v semináři:
1. Zasíťování: Nejste na to sami (17. 1. / 24. 1.)
2. Stres a kreativita: Když je vystresujeme, nebude jim to myslet (2. 3. / 9. 3.)
3. Emoce: Zažívat emoce, i ty nepříjemné, je OK, vše má význam (16. 3. / 23. 3.)
4. Šikana: Je to hlavně o prevenci (30. 3. / 6. 4.)
5. Management třídy: Není to souboj (20. 4.)
6. Postery (27. 4. / 4. 5.)
Příklady podob posterů:
(konkrétní podoba Vašich posterů se může lišit, nechávám na Vaší tvořivosti..)