Emoce: Zažívat emoce, i ty nepříjemné, je OK, vše má význam
Milí studenti,
berte prosím tuto interaktivní osnovu jako plnohodnotnou náhradu semináře. Vymezte si čas, jako byste opravdu na semináři byli, vytáhněte si své zápisky, zaznamenávejte si myšlenky, postřehy.
Téma je prezentováno skrze prezentaci, která vás bude tématem provázet. V rámci ní najdete i několik cvičení a úkolů (většinou jsou vyznačeny oranžovým písmem), těmto věnujte pozornost a opravdu se jim pověnujte. Některé odkazují na texty, které naleznete mezi dokumenty níže.
Pozn. Jestliže se vám PDF v přílohách zobrazuje otočeně, klikněte u dokumentu na dvojitou šipku vpravo nahoře, vyroluje se vám okno a třetí možnost odshora je "Rotate clockwise".
Pokud budete mít nějaké otázky nebo podněty k poskytnutým informacím, napište je prosím do diskuzního fóra (naleznete ho na závěr této osnovy) a probereme je tam.
Budu ráda za zpětnou vazbu, zda se daří tímto způsobem témata studovat, případně, co byste potřebovali jinak, aby distanční forma seminářů probíhala co nejefektivněji.
Díky za spolupráci :)
Přílohy k prezentaci:
Oskenované kapitoly z knihy Děti a emoce:
Ještě pro zajímavost, kdo by si chtěl poslechnout povídání o tom, jak emoce ovlivňují učení:
A nyní prostor pro Vaše otázky:
Otázky/myšlenky/připomínky pište prosím do pátku 27. 3. V tento den budu k dispozici 10:00 - 10:30 a bude příležitost ke společné diskuzi.