Podmínky absolvování předmětu
Vážení studenti,
tato interaktivní osnova vám nabízí v jednotlivých kapitolách základní uvedení do problematiky a to prostřednictvím prezentací či jiných textů.
Pro případu ke SZZ doporučuji níž uvedené knihy od doc. Vojtové + materiály, které naleznete v jednotlivých kapitolách této interaktivní osnovy. Předpokládám, že zbývající témata jste probírali s kolegyní Fialovou v podzimním semestru. Nicméně, pokud byste v okruzích ke SZZ nalezli téma, s nímž si nebudete vědět rady, napište a věc vyjasníme.
Co se týče ukončení tohoto konkrétního předmětu (SPk802) podmínky jsou následující:
- prostudovat text od Z. Heluse (viz níže)
- v rozsahu 2-3 normostrany (cca 600 - 900 slov) napsat seminární práci, v níž aplikujete to, o čem Helus píše, na vaši vlastní profesní zkušenost
- tento text vložte nejpozději do 15.4. 2020 do odevzdávárny, abych vám stihl včas (do 20.4.) zapsat splnění kolokvia.
Základní literatura:
VOJTOVÁ, Věra. Kapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti. 2. rozšířené vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 136 s. učebnice. ISBN 978-80-210-4573-6.
VOJTOVÁ, Věra. Úvod do etopedie. 1. vydání. Brno: Paido, 2008. 128 s. pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-166-9.
Základní doporučená literatura:
VOJTOVÁ, Věra. Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti. 1.vyd. Brno: Muni Press, 2010. 336 s. ped. ISBN 978-80-210-5159-1.