Edukace žáků s poruchami chování

Podmínky absolvování předmětu


Vážení studenti, 

tato interaktivní osnova vám nabízí v jednotlivých kapitolách základní uvedení do problematiky a to prostřednictvím prezentací či jiných textů. 

Pro případu ke SZZ doporučuji níž uvedené knihy od doc. Vojtové + materiály, které naleznete v jednotlivých kapitolách této interaktivní osnovy. Předpokládám, že zbývající témata jste probírali s kolegyní Fialovou v podzimním semestru. Nicméně, pokud byste v okruzích ke SZZ nalezli téma, s nímž si nebudete vědět rady, napište a věc vyjasníme.


Co se týče ukončení tohoto konkrétního předmětu (SPk802) podmínky jsou následující:

- prostudovat text od Z. Heluse (viz níže)

- v rozsahu 2-3 normostrany (cca 600 - 900 slov) napsat seminární práci, v níž aplikujete to, o čem Helus píše, na vaši vlastní profesní zkušenost

- tento text vložte nejpozději do 15.4. 2020 do odevzdávárny, abych vám stihl včas (do 20.4.) zapsat splnění kolokvia.


Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/jaro2020/SPk802/um/Helus_-_part_-_Osobnost_-_Prohresky.pdf



Základní literatura:

VOJTOVÁ, VěraKapitoly etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti. 2. rozšířené vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 136 s. učebnice. ISBN 978-80-210-4573-6. 

VOJTOVÁ, VěraÚvod do etopedie. 1. vydání. Brno: Paido, 2008. 128 s. pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-166-9. 


Základní doporučená literatura:

VOJTOVÁ, VěraInkluzivní vzdělávání žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti. 1.vyd. Brno: Muni Press, 2010. 336 s. ped. ISBN 978-80-210-5159-1.