Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Teorie a metodika výchovy
Interaktivní osnova
Teorie a metodika výchovy
OBSAH
Teorie a metodika výchovy
Nyní studovat
Úvodní informace
Nyní studovat
Úvod do předmětu TMV
Nyní studovat
Utváření postojů a předsedků
Nyní studovat
Využití kritického myšlení v globalizovaném světě, vliv a význam mediální výchovy
•
1. Kritické myšlení v práci pedagoga
•
2. Základní pojmy
•
3. Specifika KM
•
4. Co je nutné, abychom byli schopni kriticky myslet?
•
5. Kognitivní zkreslení
•
6. Metody aktivního učení
•
7. Praktické odkazy pro pedagogy
•
8. Literatura
Nyní studovat
Sociální znevýhodnění, výchova k hodnotám
Nyní studovat
Kázeň a moc ve školní třídě
Nyní studovat
Alternativní výchovné metody v práci pedagoga
Nyní studovat
Třídní učitel a jeho role ve výchově
Nyní studovat
Respektující výchova a autorita
Nyní studovat
Rodina, škola a komunita
Nyní studovat
Práce učitele v multietnické školní třídě
•
Interkulturní teorie
•
Akulturační strategie dle J. W. Berryho
•
Teorie kulturních dimenzí (G. Hofstede)
•
Vývojový model interkulturní senzitivity – DMIS (dle M. Bennetta)
•
Kulturní inteligence – CQ (dle Earley&Ang)
Nyní studovat
Zkušenostně reflektivní učení
Nyní studovat
Edukativní možnosti her
Nyní studovat
Výchova ve volném čase
Nyní studovat
Celoživotní učení
Nyní studovat
Možnosti dramatické výchovy v práci učitele
Nyní studovat
Škola pro 21. století
Prohlédnout vše
7. Praktické odkazy pro pedagogy
www.mediagram.cz (mediální výchova)
www.stopfake.cz (k dezinformacím a propagandě)
www.hoax.cz (hoax a mnohé další)
www.vychovakobcanstvi.cz (metodické materiály ke KM)
www.zvolsi.info (informace o fake news)
www.jsns.cz (mediální vzdělávání)
Předchozí
Následující
Teorie a metodika výchovy
Nyní studovat
Úvodní informace
Nyní studovat
Úvod do předmětu TMV
Nyní studovat
Utváření postojů a předsedků
Nyní studovat
Využití kritického myšlení v globalizovaném světě, vliv a význam mediální výchovy
•
1. Kritické myšlení v práci pedagoga
•
2. Základní pojmy
•
3. Specifika KM
•
4. Co je nutné, abychom byli schopni kriticky myslet?
•
5. Kognitivní zkreslení
•
6. Metody aktivního učení
•
7. Praktické odkazy pro pedagogy
•
8. Literatura
Nyní studovat
Sociální znevýhodnění, výchova k hodnotám
Nyní studovat
Kázeň a moc ve školní třídě
Nyní studovat
Alternativní výchovné metody v práci pedagoga
Nyní studovat
Třídní učitel a jeho role ve výchově
Nyní studovat
Respektující výchova a autorita
Nyní studovat
Rodina, škola a komunita
Nyní studovat
Práce učitele v multietnické školní třídě
•
Interkulturní teorie
•
Akulturační strategie dle J. W. Berryho
•
Teorie kulturních dimenzí (G. Hofstede)
•
Vývojový model interkulturní senzitivity – DMIS (dle M. Bennetta)
•
Kulturní inteligence – CQ (dle Earley&Ang)
Nyní studovat
Zkušenostně reflektivní učení
Nyní studovat
Edukativní možnosti her
Nyní studovat
Výchova ve volném čase
Nyní studovat
Celoživotní učení
Nyní studovat
Možnosti dramatické výchovy v práci učitele
Nyní studovat
Škola pro 21. století
Operace
Prohlédnout vše