KRITÉRIA ÚSPĚCHU Vyučující rozdal studentům před důležitou závěrečnou prací z jazyka kritéria, podle nichž budou jejich práce hodnoceny. a. K čemu bylo užitečné, že vyučující rozdal kritéria studentům před písemnou prací? Prokazuje analytické a interpretační schopnosti. Zkoumá alternativní přístupy a interpretace. Zvažuje a hodnotí způsob, jakým je význam vyjádřen prostřednictvím jazyka, struktury a formy. Prokazuje proniknutí do podstaty věci. Zkoumá souvislosti mezi texty. Zkoumá, jak je význam vyjádřen prostřednictvím jazyka, struktury a formy. Zkoumá souvislosti mezi texty – odkazuje na určité detaily. Prokazuje analytické schopnosti. Ukazuje nezávislé porozumění. Ukazuje vrstvy významu, jak je význam vyjádřen prostřednictvím vhodného detailu. Ukazuje relevantní srovnání. Ukazuje originalitu analýzy a interpretace. Je trvalým důkazem nadšené a osobní reakce. Ukazuje výstižnou textovou analýzu a porozumění. b. Určete, která kritéria patří k hodnocení C, B, A, A+. Svá rozhodnutí zdůvodněte.