Ukázka zadání úkolu s kriteriálním hodnocením Organizační pokyny * Vaším úkolem bude nastudovat alespoň 5 vybraných odborných textů (které byly zadány v prvním semináři) a vypracovat písemný úkol. * Úkol následně vložíte do odevzdávárny v IS do 27. 3. 2018 do 20:00. * Využijte ke zpracování úkolu poznatky a zkušenosti, které jste získávali (a) v průběhu docházky na základní a střední školu, (b) v tomto semináři či na přednáškách z předmětu teorie a metodika výchovy. * Vycházejte také z odborné literatury, kterou jste přečetli (seznam doporučených textů najdete v pracovním listu z prvního semináře, který je vložen v IS). Zadání úkolu Zamyslete se nad spojením výchova v práci učitele, a napište krátkou práci, v níž odpovíte na tyto otázky: Ø Jak přemýšlím o výchovné práci učitele? Ø Jakou mám (pozitivní/negativní) zkušenost s výchovným působením učitelů? Ø Co je podle mě úkolem učitele v oblasti výchovné? Ø Jaké otázky si kladu? Ø Čeho se obávám? Ø Co mohu jako učitel/pedagog dětem nabídnout? V čem spočívají moje silné stránky? Ø Co bych jednou jako učitel/pedagog rád dokázal? · Nemusíte odpovídat na každou otázku zvlášť. Své zamyšlení můžete pojmout jako souvislý text, v němž budou odpovědi obsaženy. Záleží na vás. · Zvolte vhodnou grafickou úpravu, odpovídající skutečnosti, že tento text bude součástí vašeho portfolia, které budete předkládat u státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie. Dbejte na stylovou vytříbenost a jazykovou správnost. · Pod textem citujte použitou literaturu, využijte normu A.P.A. (Jako vzor můžete využít citace uváděné v pracovním listu k prvnímu semináři.) · Prostřednictvím tohoto úkolu představíte své postoje a názory, vztahující se k výchovné složce práce učitele. Kritéria pro hodnocení úkolu Zpětnou vazbu k odevzdanému úkolu dostanete do poznámkového bloku v IS. Práce bude hodnocena na základě těchto kritérií: a. včasné odevzdání: 1 bod; b. formální stránka: grafická úprava, jazyková a stylová správnost: 2 body; c. práce s odbornou literaturou a správné užití citací: 3 body; d. obsahová správnost (práce se věnuje zadanému tématu, odpovídá zadání): 5 bodů; e. úplnost (práce reaguje na zadané úkoly): 4 body. Maximální počet bodů: 15, minimum pro přijetí úkolu: 11 bodů, přičemž 0 bodů u kritérií c, d, e, je důvodem k vrácení úkolu k přepracování.