ÚKOL 02 Zadání pro tvorbu obálky elektronické publikace Vytvoření obálky pro e-book dle technických požadavků níže. Obálka bude opravdu jen pro elektronickou knihu a bude publikována na stránkách MUNISPACE. Budou vytvořeny 2 druhy návrhů, ale od nich chci více variant (2–3): 1) typografický – založený jen na kompozičním řešení písma z názvu, zamýšlení se nad volbou fontu, barevnosti, možnost případně doplnit o jednoduchý grafický prvek (bod, linka …) – inspirační zdroje: Karel Teige, Bauhaus, Jan Tschichold, Josef Müller-Brockmann (práce s mřížkou), Oldřich Hlavsa, aj. 2) práce se strukturou, rastrem – práce s tzv. patternem, schematicky opakujícím se vzorem, která ale může být účelně narušována, důležitá je zde volba kombinovaných prvků a barevnost, rytmus – můžete dělat i ručně, pak naskenujeme a budeme dále počítačově upravovat – inspirační zdroje: nakladatelství Host (Martin T. Pecina), Druhé město (Bedřich Vémola – mimochodem absolvent naší katedry), Větrné mlýny, www.lavmi.cz (byť jsou to tapety) Formát: A4 Počet stran dokumentu: 2 Aplikace: InDesign Obálka bude obsahovat: Název publikace: The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner Jméno autorky: Zora Syslová Formální náležitosti: 1) na přední obálce umístění loga MASARYK UNIVERSITY PRESS, ve spodní části stránky, velikost loga je 18 mm 2) na zadní obálce umístění v levém spodním rohu logo MUNI PRESS a pravém spodním rohu logo MUNI PED, 12 mm od okraje, velikost log je 12 mm – loga máte ve studijních materiálech ve formátu AI v černé barvě a v modré univerzitní RGB, můžete je použít i v bílé, ne jiné _______________________________________________________________________________________________________________ Anotace ke knize: Jádrem monografie se stává téma kvality práce učitele mateřské školy především v souvislosti s kvalifikačními požadavky na tuto profesi. Hledá odpovědi na otázky: Co charakterizuje profesi učitele MŠ v současnosti a jaká je její perspektiva? Jak koncipovat přípravné vzdělávání, aby byli učitelé mateřských škol skutečnými odborníky na vzdělávání v měnících se podmínkách? Při hledání odpovědí na uvedené otázky autorka využívá přehledové studie dosavadních empirických zjištění k tomuto tématu v komparaci se zahraničními zkušenostmi. Presentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání sebe/reflexe v souvislosti s pedagogickým výkonem učitelů mateřských škol ve vybraných aspektech. Klíčová slova: předškolní vzdělávání; učitel mateřské školy; kvalita; reflexe; sebereflexe; videostudie; kvalitativní výzkum