Hodnocení studenta na průběžné pedagogické praxi Jméno a příjmení studenta/studentky: ……………………………………………………........................... Ročník/semestr: 1/2 MŠ, na níž praktikoval/a…………………………………………………………… Provázející učitelka: …………………………………………………...……………………………………. Hodnocení je součástí studentského portfolia, které dokumentuje profesní přípravu budoucího učitele na pedagogické fakultě. Vyplňte jej prosím pečlivě a uvážlivě ve všech bodech. Reflexi Vašich dojmů a zkušeností proveďte také společně. Pokud byste potřebovali více prostoru, než nabízí tento formulář, přiložte prosím volný papír. Sebereflexe studenta/studentky 1. Na praxi jsem vykonával/a tyto činnosti: ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… 2. Spolupráci s provázející učitelkou hodnotím jako: výbornou vyhovující nevyhovující 3. Pozitivně hodnotím tyto svoje profesní dovednosti: ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… 4. Pro příští semestr navrhuji tyto cíle profesního rozvoje: ………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. Datum vyplnění: Podpis: Hodnocení provázející učitelkou 1. Potvrzení docházky ve dnech: 2. Student/ka vykonával/a převážně tyto činnosti: ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… 3. Spolupráci se studentem/studentkou hodnotím jako: výbornou vyhovující nevyhovující 4. Pozitivně lze hodnotit: ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… 5. Připomínky lze mít k: ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… 6. Pro příští semestr navrhuji tyto cíle profesního rozvoje: ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… Datum vyplnění: Podpis: Zpětná vazba pro studenta/studentku od interního mentora ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………. Datum vyplnění: Podpis: Společné stanovení cíle profesního rozvoje pro nadcházející praxi (asistentskou) formuluje student/ka: (na základě společného sumativního hodnocení studenta/studentky, provázející učitelky a interního mentora) …………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………