1. Dílčí úkol v rámci předmětu XWp05 Výtvarné projekty s reflektovanou praxí Téma: Umění jako východisko výtvarných činností, Zprostředkování umění - sochy ve městě Zadání: 1. Vydejte se do města, vyhledejte vybranou sochu a prozkoumejte ji. Vyhledejte si základní informace. 2. Vymyslete ve dvojici způsob, jak zprostředkovat hravým zábavným způsobem dětem v MŠ setkání s uměleckými objekty - sochami v okolí školky?Jakým jednoduchým, adekvátním, přiměřeným, tvořivým a hravým způsobem přiblížit příběh vzniku, význam, objekt či metaforu vyobrazení těchto soch? 3. Vymyslete způsob, jak by děti mohly na setkání se sochou následně v MŠ výtvarně či jinak tvořivě navazovat? Promyslete výtvarnou činnost, která by mohla následovat či se od setkání odvíjet. 4. Sdílejte své úvahy s ostatními na následujícím semináři. Umělecká díla: J. B. FISCHER VON ERLACH, SPOL. T. KRACKER, A. RIGA (ZHOTOVENÍ 1690-1696) Kašna Parnas ANTON PILGRAM (ZHOTOVENÍ 1510-1511) Portál Staré radnice a Brněnský drak KURT GEBAUER (ZHOTOVENÍ 2006-2007, OSAZENO 2008) Socha věnovaná W. A. Mozartovi JAROSLAV RONA (ZHOTOVENÍ 2015) Odvaha /Jošt Lucemburský MARIUS KOTRBA (OSAZENÍ 2010) Spravedlnost TOMÁŠ MEDEK (ZHOTOVENÍ 2008) Pocta Edisonovi JIŘÍ SOBOTKA (ZHOTOVENÍ 2016) Památník básníka Jana Skácela NATÁLIE CHALCARZOVÁ, SPOL. VÁCLAV KOCIÁN (ZHOTOVENÍ 2013) Pulihrášek JIŘÍ MAREK (ZHOTOVENÍ 1982, OSAZENO 1993) Liška Bystrouška MICHAL GABRIEL (2013-2016)Žraloci (Šelmy, Havrani)