-
Letní historická praktika
-
Nyní studovatTýden 1
-
Nyní studovatTýden 2 Vennovy diagramy a česko-německé stýkání a potýkání v 1. třetině 20. stol. (stručný vhled do problematiky vojenství Rakouska-Uherska)
-
Nyní studovatTýden 3 Hranice - naše ochrana, nebo naše vězení? aneb SLIBY-CHYBY T-graf+rolestorming
-
Nyní studovatTýden 4 Ze Znojma až do prérií Ameriky - Křížovníci s červenou hvězdou a Charles Sealsfield - metoda došlá pošta
-
Nyní studovatTýden 5 Pyramidy (metoda), Znojmo, obři a my? Aneb storytelling s osnovou čili zbrusu nové pověsti znojemské
-
Nyní studovatTýden 6 Takešiho hrad a bitva u Znojma
-
Nyní studovatTýden 7 Znojmo přechodné pohřebiště českých králů, čili po stopách románských a gotických staveb s metodami Rudyarda Kiplinga
-
Nyní studovatTýden 8 Synektika a příběh tří pomníků
-
Nyní studovatTýden 9 Znojemský Benjamin Franklin a 6 klobouků
-
Nyní studovatTýden 10 Velká Morava, Znojmo-Hradiště a metoda Sedmilháři
-
Nyní studovatTýden 11 Pravěké nálezy na Znojemsku metoda klíčových slov a puzzle
-
Nyní studovatTýden 12 Poválečný odsun Německého obyvatelstva a NASA test
-
Nyní studovat5 storyboardů a 5 dalších metod
-
OTEVŘÍT AŽ PO ODEVZDÁNÍ: Divergentní tvořivá metoda - příklad řešení Podyjí
V létě měli za úkol studenti pracovat s následujícím zadáním:
Očekávaný výstup (dílčí naplnění): D-9-8-01 vysvětlí příčiny a důsledky vzniku bipolárního světa; uvede příklady střetávání obou bloků
Zámek Riegersburg posloužil jako kasárna pro okupační sovětskou armádu v letech 1945-1955. Pobyt vojáků ukončila až smlouva uzavřená mezi Karlem Rennerem a zástupci velmocí. Rakousko se stalo neutrálním státem. Samotný Riegersburg slouží jako příklad, jak se Sovětský svaz projevoval na územích, které mu připadly do správy po 2. světové válce. Chování na daném území slouží jako jeden z příkladů střetávání východního a západního bloku.
FLEXIBILITA: K čemu všemu mohla armáda zámek používat (jednotlivé části zámku)?
ORIGINALITA: Vymysli nejoriginálnější způsob, jak mohla rakouská vláda po získání samostatnosti v roce 1955 pomoci při opravách zámku a jak originálně mohla pomoci v roce 2003?
ELABORACE: Vypracujte návod, jak dostat džíp do 1. patra tak, abys při samotné akci zničil co nejvíc věcí.
REDEFINICE: Uprav zámek tak, aby pojal 1000 vojáků (vojáci potřebují jíst, potřebují hygienické zázemí, cvičák, střelnici, uskladnit materiál, auta, koně atd.
FLUENCE: Uveď všechny významy, které se ti vybaví, v souvislosti se souslovím, RUDÁ ARMÁDA (sovětská armáda)
-
Letní historická praktika
-
Nyní studovatTýden 1
-
Nyní studovatTýden 2 Vennovy diagramy a česko-německé stýkání a potýkání v 1. třetině 20. stol. (stručný vhled do problematiky vojenství Rakouska-Uherska)
-
Nyní studovatTýden 3 Hranice - naše ochrana, nebo naše vězení? aneb SLIBY-CHYBY T-graf+rolestorming
-
Nyní studovatTýden 4 Ze Znojma až do prérií Ameriky - Křížovníci s červenou hvězdou a Charles Sealsfield - metoda došlá pošta
-
Nyní studovatTýden 5 Pyramidy (metoda), Znojmo, obři a my? Aneb storytelling s osnovou čili zbrusu nové pověsti znojemské
-
Nyní studovatTýden 6 Takešiho hrad a bitva u Znojma
-
Nyní studovatTýden 7 Znojmo přechodné pohřebiště českých králů, čili po stopách románských a gotických staveb s metodami Rudyarda Kiplinga
-
Nyní studovatTýden 8 Synektika a příběh tří pomníků
-
Nyní studovatTýden 9 Znojemský Benjamin Franklin a 6 klobouků
-
Nyní studovatTýden 10 Velká Morava, Znojmo-Hradiště a metoda Sedmilháři
-
Nyní studovatTýden 11 Pravěké nálezy na Znojemsku metoda klíčových slov a puzzle
-
Nyní studovatTýden 12 Poválečný odsun Německého obyvatelstva a NASA test
-
Nyní studovat5 storyboardů a 5 dalších metod
-