-
Letní historická praktika
-
Nyní studovatTýden 1
-
Nyní studovatTýden 2 Vennovy diagramy a česko-německé stýkání a potýkání v 1. třetině 20. stol. (stručný vhled do problematiky vojenství Rakouska-Uherska)
-
Nyní studovatTýden 3 Hranice - naše ochrana, nebo naše vězení? aneb SLIBY-CHYBY T-graf+rolestorming
-
Nyní studovatTýden 4 Ze Znojma až do prérií Ameriky - Křížovníci s červenou hvězdou a Charles Sealsfield - metoda došlá pošta
-
Nyní studovatTýden 5 Pyramidy (metoda), Znojmo, obři a my? Aneb storytelling s osnovou čili zbrusu nové pověsti znojemské
-
Nyní studovatTýden 6 Takešiho hrad a bitva u Znojma
-
Nyní studovatTýden 7 Znojmo přechodné pohřebiště českých králů, čili po stopách románských a gotických staveb s metodami Rudyarda Kiplinga
-
Nyní studovatTýden 8 Synektika a příběh tří pomníků
-
Nyní studovatTýden 9 Znojemský Benjamin Franklin a 6 klobouků
-
Nyní studovatTýden 10 Velká Morava, Znojmo-Hradiště a metoda Sedmilháři
-
Nyní studovatTýden 11 Pravěké nálezy na Znojemsku metoda klíčových slov a puzzle
-
Nyní studovatTýden 12 Poválečný odsun Německého obyvatelstva a NASA test
-
Nyní studovat5 storyboardů a 5 dalších metod
-
Možné očekávané výstupy
MODERNÍ DOBA
žák
D-9-7-01 na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách a jeho důsledky
D-9-7-02 rozpozná klady a nedostatky demokratických systémů
D-9-7-03 charakterizuje jednotlivé totalitní systémy, příčiny jejich nastolení v širších ekonomických a politických souvislostech a důsledky jejich existence pro svět; rozpozná destruktivní sílu totalitarismu a vypjatého nacionalismu
D-9-7-05 zhodnotí postavení Československa v evropských souvislostech a jeho vnitřní sociální, politické, hospodářské a kulturní prostředí
ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT
žák
D-9-8-01 vysvětlí příčiny a důsledky vzniku bipolárního světa; uvede příklady střetávání obou bloků
D-9-8-02 vysvětlí a na příkladech doloží mocenské a politické důvody euroatlantické hospodářské a vojenské spolupráce
D-9-8-04 prokáže základní orientaci v problémech současného světa
žák
D-9-8-01p, D-9-8-02p popíše průběh a důsledky 2. světové války a politický a hospodářský vývoj v poválečné Evropě
D-9-8-04p chápe význam událostí v roce 1989 a vítězství demokracie v naší vlasti
-
Letní historická praktika
-
Nyní studovatTýden 1
-
Nyní studovatTýden 2 Vennovy diagramy a česko-německé stýkání a potýkání v 1. třetině 20. stol. (stručný vhled do problematiky vojenství Rakouska-Uherska)
-
Nyní studovatTýden 3 Hranice - naše ochrana, nebo naše vězení? aneb SLIBY-CHYBY T-graf+rolestorming
-
Nyní studovatTýden 4 Ze Znojma až do prérií Ameriky - Křížovníci s červenou hvězdou a Charles Sealsfield - metoda došlá pošta
-
Nyní studovatTýden 5 Pyramidy (metoda), Znojmo, obři a my? Aneb storytelling s osnovou čili zbrusu nové pověsti znojemské
-
Nyní studovatTýden 6 Takešiho hrad a bitva u Znojma
-
Nyní studovatTýden 7 Znojmo přechodné pohřebiště českých králů, čili po stopách románských a gotických staveb s metodami Rudyarda Kiplinga
-
Nyní studovatTýden 8 Synektika a příběh tří pomníků
-
Nyní studovatTýden 9 Znojemský Benjamin Franklin a 6 klobouků
-
Nyní studovatTýden 10 Velká Morava, Znojmo-Hradiště a metoda Sedmilháři
-
Nyní studovatTýden 11 Pravěké nálezy na Znojemsku metoda klíčových slov a puzzle
-
Nyní studovatTýden 12 Poválečný odsun Německého obyvatelstva a NASA test
-
Nyní studovat5 storyboardů a 5 dalších metod
-