Pedagogická psychologie - SEMINÁŘE

Management třídy: Není to souboj


Vítejte v dalším semináři, ve kterém se zaměříme na práci se třídou ve chvílích, kdy žáky nebo třídu chceme vést k adekvátnímu chování.

Ještě než se pustíme do dnešního tématu, pojďte si zkusit zodpovědět na pár otázek z předchozího semináře:

Opakování z předchozího semináře

1. Jaké jsme si uváděli 4 podmínky pro udržení vnitřní motivace? Jaké mohou být příklady aktivit?

2. Jaký rozdíl je mezi „nálepkami" a popisným jazykem?

3. V čem je „nálepkováníškodlivé?

4. Z jakých částí se skládá  „já výrok"?

5. Jaká mohou být úskalí přehnané a obecné pochvaly?

Prezentace k prostudování:

Management tridy
PDF ke stažení

Rozšiřující (nepovinné) zdroje:

1st Grade Student Engagement
Pokud Vás zaujaly aktivity na přitáhnutí pozornosti a motivování žáků k aktivitě, můžete se ještě inspirovat v tomto videu.

Culture of Peace in Schools
Videa představující způsob komunikace s žáky, který může pomoci vést k prevenci šikany a ke zlepšení atmosféry ve třídě.