Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
Interaktivní osnova
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
OBSAH
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
Nyní studovat
Téma 1 Porucha emocí a chování - úvod
Nyní studovat
Téma 2 Porucha emocí a chování jako dynamický proces - žák s problémy v chování a žák s poruchami emocí a chování
Nyní studovat
Téma 3 Vývoj tzv. problémového chování, rizikové a ochranné faktory, teorie resilience
Nyní studovat
Téma 3 Praktická část
Nyní studovat
Příprava balintovské skupiny
Nyní studovat
Téma 4 Otázky potřeb dětí s poruchami emocí a chování ve vyučovacím procesu/ve škole/v učení, problematika strategií zvládání (coping)
Nyní studovat
Téma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
Nyní studovat
Téma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
Nyní studovat
Téma 7 Práce na úrovni individuální-kroky při akutní situaci, kontrakt mezi učitelem a dítěte, komunikace ve třídě, komunikace s rodiči
Nyní studovat
Téma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
Prohlédnout vše
Téma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
Předchozí
Následující
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
Nyní studovat
Téma 1 Porucha emocí a chování - úvod
Nyní studovat
Téma 2 Porucha emocí a chování jako dynamický proces - žák s problémy v chování a žák s poruchami emocí a chování
Nyní studovat
Téma 3 Vývoj tzv. problémového chování, rizikové a ochranné faktory, teorie resilience
Nyní studovat
Téma 3 Praktická část
Nyní studovat
Příprava balintovské skupiny
Nyní studovat
Téma 4 Otázky potřeb dětí s poruchami emocí a chování ve vyučovacím procesu/ve škole/v učení, problematika strategií zvládání (coping)
Nyní studovat
Téma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
Nyní studovat
Téma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
Nyní studovat
Téma 7 Práce na úrovni individuální-kroky při akutní situaci, kontrakt mezi učitelem a dítěte, komunikace ve třídě, komunikace s rodiči
Nyní studovat
Téma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
Operace
Prohlédnout vše