Interaktivní osnova
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
-
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
-
Nyní studovatTéma 1 Porucha emocí a chování - úvod
-
Nyní studovatTéma 2 Porucha emocí a chování jako dynamický proces - žák s problémy v chování a žák s poruchami emocí a chování
-
Nyní studovatTéma 3 Vývoj tzv. problémového chování, rizikové a ochranné faktory, teorie resilience
-
Nyní studovatTéma 3 Praktická část
-
Nyní studovatPříprava balintovské skupiny
-
Nyní studovatTéma 4 Otázky potřeb dětí s poruchami emocí a chování ve vyučovacím procesu/ve škole/v učení, problematika strategií zvládání (coping)
-
Nyní studovatTéma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
-
Nyní studovatTéma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
-
Nyní studovatTéma 7 Práce na úrovni individuální-kroky při akutní situaci, kontrakt mezi učitelem a dítěte, komunikace ve třídě, komunikace s rodiči
-
Nyní studovatTéma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
-
Téma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
-
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
-
Nyní studovatTéma 1 Porucha emocí a chování - úvod
-
Nyní studovatTéma 2 Porucha emocí a chování jako dynamický proces - žák s problémy v chování a žák s poruchami emocí a chování
-
Nyní studovatTéma 3 Vývoj tzv. problémového chování, rizikové a ochranné faktory, teorie resilience
-
Nyní studovatTéma 3 Praktická část
-
Nyní studovatPříprava balintovské skupiny
-
Nyní studovatTéma 4 Otázky potřeb dětí s poruchami emocí a chování ve vyučovacím procesu/ve škole/v učení, problematika strategií zvládání (coping)
-
Nyní studovatTéma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
-
Nyní studovatTéma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
-
Nyní studovatTéma 7 Práce na úrovni individuální-kroky při akutní situaci, kontrakt mezi učitelem a dítěte, komunikace ve třídě, komunikace s rodiči
-
Nyní studovatTéma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
-