HRICOVÁ, Lenka. Žáci s hluchoslepotou. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. s. 125-153, 29 s. Neuveden. ISBN 978-80-210-6673-1. MUNI/M/0012/2013. Výsledek vznikl v rámci specifického výzkumu na vysoké škole. Název anglicky: Students with Deafblindness RIV/00216224:14410/13:00072018 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika. Hricová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) Klíčová slova anglicky: deafblindness; a pupil with deafblindness; special schools; FEP SS; pedagogical and psychological counselling services; subject communication; structuring of time and space Recenzováno: ano Anotace: Kapitola pojednává o vzdělávání žáků s hluchoslepotou v základní škole speciální. Zabývá se možnostmi a podmínkami vzdělávání a možnostmi komunikace žáků s hluchoslepotou, uvádí definice postižení a věnuje se charakteristice žáků s hluchoslepotou. V kapitole jsou uvedeny dva příklady vzdělávání žáků s hluchoslepotou v základní škole speciální, je poukázáno na vymezení legislativního rámce vzdělávání a na možnosti poradenství v této oblasti. Typ záznamu: Kapitola resp. kapitoly v odborné knize Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 1. 4. 2014 10:45. MUNI/M/0012/2013. Výsledek vznikl v rámci specifického výzkumu na vysoké škole. P