ZÁZNAMOVÝ ARCH Z HOSPITACE VE VÝUCE Škola Předmět Třída Počet žáků Učitel Datum Učivo Tematická oblast: Výukový cíl (způsob sdělení žákům a jeho srozumitelnost): Výukové metody: Formy výuky: Učební úlohy (zhodnoťte zařazování z hlediska kognitivní náročnosti): Byla výuka individualizovaná nebo diferencovaná s ohledem na možnosti a zvláštnosti. Konkretizujte, jakým způsobem. Jak pracoval učitel s chybou? Jak byla využívána učebnice či jiné zdroje informací? Konkretizujte. Byla využívaná kritéria pro hodnocení činnosti žáků? Konkretizujte Jak učitel ověřoval dosažení cíle vyučovací hodiny? Zapojil do hodnocení i žáky a nakolik je vedl k sebehodnocení? Zajímala učitele zpětná vazba ze strany žáků (k atmosféře, průběhu hodiny, učebním problémům apod.). Specifikujte způsob. Činnost pedagoga (v minutách) Činnost žáků (v minutách) Pozitiva hodná ocenění (+) Prostor pro zlepšení (-) Otázky (?) Jméno hospitujícího: