Grůzová, L., & Syslová, Z. (2015). Dvouleté dítě v předškolním vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita.
Helus, Z. (2004). Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál.
Koťátková, S. (2008). Dítě a mateřská škola. Praha: Grada Publishing.
Kropáčková, J., & Splavcová, H. (2017). Dvouleté děti v předškolním vzdělávání. Od jara do léta. Praha: Raabe.
Langmaier, J., & Krejčířová, D. (1998). Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing.
Matějček, Z. (2005). Prvních 6 let ve vývoji a výchově dítěte: normy vývoje a vývojové milníky z pohledu psychologa: základní duševní potřeby dítěte: dítě a lidský svět. Praha: Grada Publishing
Majerčíková, J., & Petrů Puhrová, B. (2018). Mezi rodinou a školou (studijní opora). Zlín: UTB.
Sheedyová-Kurcinková, M. (1998). Problémové dítě v rodině a ve škole. Praha: Portál.
Splavcová, H., & Kopáčková, J. (2016). Vzdělávání dětí od dvou let v MŠ. Praha: Portál.
Rabušicová, M., Šeďová, K., Trnková, K., & Čiháček, V. (2004). Škola a/versus rodina. Brno: MU.
Lindner, U. (2019). Pozor, rodiče ve školce! Praha: Portál.
Lažová, L. (2013). Mateřská škola komunikuje s rodiči. Praha: Portál.
Čapek, J., Lauermann, M., & Příkazská, I. (2017). Jak budovat dobrý vztah s rodiči. Praha: Raabe.