Komunikace s cizincem (témata)
Další a rozšiřující literatura k tématu
BEJČEK, Jan Matěj. Úvod do práce s rodinami migrantů s udělenou mezinárodní ochranou: právní aspekty uprchlictví, specifika sociální práce s rodinami uprchlíků, integrace a vzdělávání dětí a žáků z uprchlických rodin. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2016. ISBN 978-80-7452-123-2.
ČECHOVÁ, Marie. Čeština jako prostředek multietnické komunikace? Naše a cizí. Ostrava: FF OU, 2001, s. 177-182.
ČECHOVÁ, Marie a Ludmila ZIMOVÁ. Začleňování žáků jinojazyčného původu do výuky češtiny. ČJL 50, 1999/2000, s. 214-219.
ČECHOVÁ, Marie a Ludmila ZIMOVÁ. Multietnická komunikace, zvláště ve škole. NŘ 84, 2001, s. 57-61.
Hasil, J. Interkulturní aspekty mezikulturní komunikace. Ustí nad Labem: UJEP. Doktorská disertace, školitelka Marie Čechová, 2011.
ČECHOVÁ, Marie. Čeština jako prostředek multietnické komunikace? Naše a cizí. Ostrava: FF OU, 2001, s. 177-182.
ČECHOVÁ, Marie a Ludmila ZIMOVÁ. Začleňování žáků jinojazyčného původu do výuky češtiny. ČJL 50, 1999/2000, s. 214-219.
ČECHOVÁ, Marie a Ludmila ZIMOVÁ. Multietnická komunikace, zvláště ve škole. NŘ 84, 2001, s. 57-61.
Hasil, J. Interkulturní aspekty mezikulturní komunikace. Ustí nad Labem: UJEP. Doktorská disertace, školitelka Marie Čechová, 2011.
KRAMSCH, Claire J. Context and culture in language teaching. Oxford: Oxford University Press, 1996. Oxford applied linguistics. ISBN 0194371875.
JEŽKOVÁ, Věra, Botho von KOPP a Tomáš JANÍK. Školní vzdělávání v Německu. Praha: Karolinum, 2008. ISBN 978-80-246-1558-5.
LORENZOVÁ, Jitka. Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016. Humanitas. ISBN 978-80-7308-650-3.
ŠINDELÁŘOVÁ., Jaromíra. Socio-kulturní zázemí žáků a studentů-imigrantů přicházejících ze zemí s odlišnou kulturou. Ústí nad Labem: UJEP, 2005.
ŠINDELÁŘOVÁ., Jaromíra. Čeština jako cizí jazyk v evropském kontextu. Ústí nad Labem: AUP UJEP, 2008.
JEŽKOVÁ, Věra, Botho von KOPP a Tomáš JANÍK. Školní vzdělávání v Německu. Praha: Karolinum, 2008. ISBN 978-80-246-1558-5.
LORENZOVÁ, Jitka. Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016. Humanitas. ISBN 978-80-7308-650-3.
ŠINDELÁŘOVÁ., Jaromíra. Socio-kulturní zázemí žáků a studentů-imigrantů přicházejících ze zemí s odlišnou kulturou. Ústí nad Labem: UJEP, 2005.
ŠINDELÁŘOVÁ., Jaromíra. Čeština jako cizí jazyk v evropském kontextu. Ústí nad Labem: AUP UJEP, 2008.
ŠTĚPAŘOVÁ, Ema a Lenka GULOVÁ. Multikulturní výchova v teorii a praxi. Brno: Katedra sociální pedagogiky Pedagogické fakulty MU, 2004.
ZIMOVÁ, Ludmila a Ilona BALKÓ. O jazycích, zemích a kultuře našich spolužáků. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, 2005. ISBN 80-7044-718-4.
ZIMOVÁ, Ludmila a Ilona BALKÓ. O jazycích, zemích a kultuře našich spolužáků. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, 2005. ISBN 80-7044-718-4.
Následující