Speciální vzdělávací potřeby v matematice Jaro 2022 Jana Veseláková Úkol: vymyslete a vytvořte pomůcku do matematiky pro žáka 1. nebo 2. stupně, kterou může využít v matematice. Pro žáka s dyskalkulií (nebo i další specifickou poruchou učení – dyslexie, dysgrafie, apod.) nebo žáka nadaného v matematice vytvořte individuální vzdělávací plán (IVP) a podrobněji popište, o jakého žáka se jedná a jaká jsou jeho problémy nebo vytvořte případovou studii (kazuistiku) daného žáka, NEBO pokud nemáte takového žáka ve svém okolí, sepište anotaci publikace zabývající se tématem dyskalkulie nebo nadání v matematice. Formát: A4, word, text dlouhý na min. 1 stranu písmem vel. 12 Times New Roman, v případě IVP se počítá s více stranami. Vzor kazuistiky (na jaké oblasti se zaměřit) a IVP naleznete ve studijních materiálech v Informačním systému. Termín odevzdání: do konce zkouškového období (červen) Pomůcka: krátká prezentace (cca 5 min.) ostatním na posledním semináři v semestru.