Metodický list Před samotnou aktivitou: TÉMA Jakému tématu se budou účastníci věnovat? Proč je toto téma (ne)významné, důležité? CÍLE AKTIVITY Co konkrétního se účastníci naučí (popř. čemu porozumí)? Jak účastníci mohou naložit s tím, co se naučí, k čemu konkrétně jim to bude? ČAS NA PŘÍPRAVU/ ČAS NA AKTIVITU Jak dlouho se musím na aktivitu připravovat předem? Jak dlouho se musím připravovat na aktivitu na místě realizace? Jak dlouho trvá v ideálním případě samotná aktivita? CÍLOVÁ SKUPINA (VĚK) /POČET OSOB Proč jsem si vybral(a) právě tuto cílovou skupinu pro realizaci aktivity? PROSTŘEDÍ Kde bude (může být) aktivita realizovaná a proč? POMŮCKY Jaké jsou třeba k realizaci činnosti pomůcky? PERSONÁLNÍ ZABEZPEČENÍ Kolik a jaké osoby v ideálním případě činnosti vede a proč? Realizace aktivity: MOTIVACE Jakým způsobem budete motivovat účastníky k tomu, aby se aktivity účastnili a byli dostatečně motivovaní k činnosti? POPIS AKTIVITY Jasně a podrobně popište krok po kroku realizaci samotné aktivity (jako by to byl recept na vaření a člověk, který nikdy nevařil se jej pokusí zrealizovat). Nezapomeňte HODNOCENÍ Jaké důkazy o tom, že se účastníci něčemu naučili, můžeme získat? Jak zhodnotíte aktivitu/ činnost před účastníky a jak byste je ebeny. Motivoval(a) na příště? Prostor na fotodokumentaci: