Sylabus
I. 17.2. Psychodiagnostika: samostatná práce
II. 21. 2. Úvod do studia, úvod
do psychodiagnostiky: psychologická a pedagogická diagnostika. (Vlastnosti testové metody)
III. 28.2. Úvod II. Měření a testy v psychologii a pedagogice. Vlastnosti testů. Klinické metody. (Anamnéza)
IV. 7.3. Dotazníky I. (Miro Bielik)
V. 14.3. Dotazníky II. (Miro
Bielik)
VI. 21.3. Klinické metody. Diagnostika dětí.
VII. 28.3. Kresebná a projektivní
dg.
VIII. 4.4. Kresba II. Pedagogická a školní
dg. (Úkol kresba - praktický úkol - úkol 4)
IX. 11.4. Měření inteligence
X. 18.4. VELIKONOCE
Xi. 25.4. Pedagogická diagnostika (Test schopností a Konstruktivismus diagnostika četba - úkol 5 a 6)
XII. 2.5. Moderní diagnostika: dynamické
testování, konstruktivismus, další… I (Miroslav Filip)
XIII. 9.5. Moderní diagnostika: dynamické
testování, konstruktivismus, další… I (Miroslav Filip, Praktický úkol - úkol 7)
Metody, s nimiž se seznámíme
v praxi (seznam bude doplněn)
Dotazníky (výběr vyučujícího)
Kresba postavy Goodenough
Projektivní kresba postavy
Kinetická kresba postavy
Kresba rodiny (Matějček)
Komplexní test poruch učení
(Matějček a další autoři)
Rey Osterhietova figura, Test tvarů
(Matějček)
Test nedokončených vět
Test ruky
Test hvězd a vln
Test sémantického diferenciálu
Wechslerův test pro děti
Ravenův test pro děti