Najděte si vhodného respondenta ve věku 5 -12 let, administrovat a vyhodnocovat budete 3 kresby:
1. Vývoj kresby podle Goodenough - vyhodnotíte do hodnotícího archu
2. Vybranou projektivní metodu: strom, kresbu začarované rodiny - jednoduše vyhodnotíte dle dostupných podkladů.... do hodnocení zařadit INQUIRY
3. Volnou kresbu - kvalitativní analýza, volná úvaha (jen to, co víte, stačí odstavec, plus INQUIRY)
!!! POZOR: vždy realizovat inqiury - popiš mi, co jsi nakreslil... u Kresby začarované rodiny důležité!
Na závěr společná analýza 3 KRESEB, kde zodpovíte na následující otázky/podněty:
- pozorování: okomentujete shrnete situaci, kdy dítě kreslilo, co jste pozorovali, co dítě o kresbě říkalo. kreslilo přirozeně a rádo? co vám přišlo významné?
- diagnostika a její možnosti: co jste o dítěti zjistili ze souboru kreseb? jaké informace o jeho vývoji, psychice, vztazích? nějaký významný poznatek? nějaká nejistota a pochybnosti?
- další postup s výsledky: jak by se dalo kresebnou diagnostiku doplnit, jak by bylo možné postupovat dále?