Analýza dotazníku k výzkumu ve volném čase – Terénní výzkum sociálních jevů Popište soubor prostřednictvím základních statistických atributů a zobrazte prostřednictvím vhodného grafu a tabulky četností (počet hochů a dívek, ot. 30, věkový průměr, ot. 13, zastoupení respondentů s ohledem na počet obyvatel bydliště ot. č. 20.1 atd.). Popište proměnné otázek 26, 27 a 28 prostřednictvím průměru, mediánu a modu, rozptylu a SD. Proveďte test normality a rozhodněte, zdali rozdělení hodnt odpovídá normálnímu rozdělení? Jaká je souvislost mezi úspěchem ve škole (ot. 26), spokojeností ve škole (ot. 27) a spokojeností v životě (ot. 28)? Jsou proměnné otázek 26, 27, 28 statisticky významně odlišné? Jaké jsou asociace na představu volného času? Vygenerujte tabulku četností a pokuste se o interpretaci. Vyberte pět nejčetnějších asociací. Podobně interpretujte asociaci VČ a barvy a školy a barvy (ot. 2 a 3). Kolik hodě se obvykle respondenti věnují svým volnočasovým aktivitám (ot. č. 4)? Analyzujte prostřednictvím deskriptivní statistiky (průměr, medián, modus, SD atd.), generujte sloupcový graf/histogram. Interpretujte. Analogicky postupujte při interpretaci ot. č. 6. (Pozor, proveďte věcnou kontrolu proměnných!) Existuje korelační vztah mezi otázkami č. 4, 6 a 7? Popište sílu asociace a interpretujte zjištění? Jaké jsou typické volnočasové aktivity respondentů (ot. č. 8 – 8.5). Analyzujte s ohledem na četnost jednotlivých aktivit, ale též hodinovou týdenní zátěž. Nejdříve proveďte prostou analýzu prostřednictvím tabulky četností a následně zapněte váhy s hodinovou zátěží. Pokračujte podobným způsobem v analýze dalších položek. Existuje souvislosti nebo rozdíl v tom jaké mají rodiče vzdělání a jakou výši kapesného dávají svým dětem? Nejdříve proveďte popisnou analýzu proměnné ot. č. 21. Využijte proměnné položek ot. (16) a (16.1), které jsou vygenerovány ručně na základě uvedené profese a položky č. 21 – kapesné. Řešte prostřednictvím ANOVA. Existuje souvislost mezi velikostí bydliště (ot. č. 20.1) a počtem dní, které respondenti tráví o prázdninách mimo své bydliště (ot. č. 22)? Existuje podobná souvislost mezi vzděláním rodičů ot. (16) a (16.1) a počtem dnů o prázdninách trávených mimo své bydliště(ot. č. 22)? Existuje souvislost mezi typem vlastnictví ICT (ot. č. 18) a počtem strávených hodin na internetu (ot. č. 19)? Na základě znalosti těchto proměnných navrhněte jednu analýzu vybraných otázek na základě svého vlastního uvážení. Definujte výzkumnou otázku, stanovte hypotézu (je-li to možné), proveďte analýzu (test) a interpretujte zjištění.