Výuka žáků se SVP II – MENTÁLNÍ POSTIŽENÍ (kombinovaná forma studia)

19. 3.


Rozšíření témat probíraných na první společné přednášce:


Vzdělávání žáků s LMP v prostředí speciálního a inkluzivního vzdělávacího proudu

  • Žák s LMP (role žáka, učitele a postavení speciálních vzdělávacích potřeb žáků a studentů s LMP v systému pedagogické podpory ze strany učitele)
  • Příklady konkrétních podpůrných opatření, pomůcky, práce s žákem s LMP v prostředí třídy, výukové metody, metody výuky čtení
  • Rámcové vzdělávací programy
  • Další vzdělávání v rámci praktických škol a odborného učiliště

Terapie využitelné pro podporu rozvoje osob s LMP

Downův syndrom

  • charakteristika, typické projevy (mentální postižení, fyzické znaky, časté zdravotní komplikace, NKS)
  • genetická východiska, typy DS
  • možnosti prenatální diagnostiky
Následující