Výuka žáků se SVP II – MENTÁLNÍ POSTIŽENÍ (kombinovaná forma studia)
19. 3.
Rozšíření témat probíraných na první společné přednášce:
Vzdělávání žáků s LMP v prostředí speciálního a inkluzivního vzdělávacího proudu
- Žák s LMP (role žáka, učitele a postavení speciálních vzdělávacích potřeb žáků a studentů s LMP v systému pedagogické podpory ze strany učitele)
- Příklady konkrétních podpůrných opatření, pomůcky, práce s žákem s LMP v prostředí třídy, výukové metody, metody výuky čtení
- Rámcové vzdělávací programy
- Další vzdělávání v rámci praktických škol a odborného učiliště
Terapie využitelné pro podporu rozvoje osob s LMP
Downův syndrom
- charakteristika, typické projevy (mentální postižení, fyzické znaky, časté zdravotní komplikace, NKS)
- genetická východiska, typy DS
- možnosti prenatální diagnostiky
Následující