Aktivity využitelné u VD Babická, Welshová, Roučková, Seifertová Kartičky s dějovou posloupností “poskládej karty za sebou tak, aby jsi vytvořil/a děj ten povyprávěj v příběhu” pracujeme například na: NIŽŠÍ ÚROVEŇ VERBÁLNÍHO PROJEVU, NARUŠENÍ PAMĚT. FCÍ. Logokostka “hoď kostkou a řekni, co vidíš na obrázku - poté vymysli další slovo začínající na stejnou hlásku” Story cubes děti hází kostkami a volně tvoří příběh na základě padlých obrázků ●kreativita a mnoho druhů příběhů na tu samou sérii ●zábavné přemýšlení + tvoření vět z různých slov ●ve skupině dětí a trochu vtipu do toho - třeba jedna z motivačních situací vymýšlíme s dětma co nejvtipnější příběhy a ani nevím, jak tím na sobě pracuji zdroje https://www.iqhracky.cz/rorys-story-cubes-pribehy-z-kostek/ http://klinickylogoped.com/index.php/deti/vyvojova-dysfazie http://sarinka-svet-za-zrcadlem-autismus.blogspot.com/2011/02/posloupnost.html https://www.logosik.cz/logopedicke-kostky/logopedicke-kostky-prvni-vety---pro-nejmensi/