Podmínky absolvování semináře z VP 1. esej (portfoliový úkol) - „Co pro mě v mém vývoji znamenala škola?“ 2. reflexe dokumentu Děti bez lásky 3. samostatná nebo skupinová práce – prezentovaná v posledních dvou setkáních  rozhovor (př. rozhovor s dospívajícím na téma vrstevnických vztahů, zájmů…)  pozorování (pozorování dítěte při hře)  reflexe filmu s psychologickou vývojovou tematikou (snímek konzultovat předem)  referát na knihu pro děti „biblioterapie“  skupinový mikroprojekt  Absence – 2x max, omlouvat předem, doplnit úkol dle zadání i přes absenci.  Návštěva malé smrti  Anna a Anička  O smrti smrťoucí  Když dinosaurům někdo umře  Deník třídního otloukánka aneb Jak jsem zvítězil nad šikanou  Tygr dělá uááá  Zpívající kuchyň  Jak bylo malé růžové slůně jednou velmi smutné a jak vše dobře dopadlo  Zemanová, Lenka: Madlenka a brejličky  Irving, John: Jako by se tu někdo snažil nevydat ani hlásku  Velthuijs, Max: Žabák a cizinec  Crowther, Kitty: Skříp, škráb, píp a žbluňk!  Weninger, Brigitte: Jeden za všechny, všichni za jednoho  Dolto, Catherine: Stydlivost... a co s ní?  Dolto, Catherine: Žárlivost... a co s ní?  Rožnovská, Lenka: Anežka se těší na miminko  Příběhy, které léčí  Příběhy pomáhají s problémy Biblioterapie u dětí Potřeby dítěte (5 základních potřeb dle Matějčka)  https://www.youtube.com/watch?v=7FVrwcAn9rQ&index=1&list=PLp28QQNN HtAhBezLX3id4zQEhFVK1qiib