Teorie a praxe kurikula předškolního vzdělávání

Téma 4 Proces projektování (východiska, základní stavební kameny projektu, konzistentnost projektu). Hodnocení projektu a autoevaluace školy.

Doporučená literatura

Havlínová, M. et al. (2008). Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. Praha: Portál.

Janík, T. et al. (2013). Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výukyBrno: Masarykova univerzita.

Krejčová, V., Kargerová, J.,  Syslová, Z. (2015). Individualizace v mateřské škole. Praha: Portál.

Syslová, Z. (2012). Autoevaluace mateřské školy. Praha: Portál.

Syslová, Z., & Štěpánková, L. (2016). Projektování v mateřské škole. Brno: MU (elektronická skripta).

Zde naleznete shrnutí tématu

Inspirace

Zde naleznete ukázky zpracovaných projektů a sebehodnotících listů pro inspiraci

Ve výuce budeme pracovat s videem

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/jaro2022/XPPk22/um/Trivrstvy_model.video5