22. Hospitace ve výuce odborného výcviku. - Deniska zpracovala otázku s adekvátním obsahem, pro doplnění vám nahraji do studijních materiálů ještě ukázky hospitačních archů 23. Rekvalifikace, nástavbové studium a zkrácené studium pro získání středního vzdělání s výučním listem a středního vzdělání s maturitní zkouškou. - nenašla jsem v odevzdávárně od Honzi zpracovanou otázku 24. Modernizace a racionalizace výuky praktického vyučování. Vedení výuky praktického vyučování. - v této otázce bych začala a na úvod vyzdvihla změny, které ve společnosti probíhají a tím pádem vedou k nutné modernizaci a racionalizaci ve výuce (4. průmyslová revoluce, rozvoj ICT, trh práce a jeho požadavky/změny, včetně nějakých konkrétních příkladů viz aktuální články z této problematiky) - v taxonomii cílů nezapomeňte uvést revidovanou Bloomovu taxonomii včetně vyjmenování jednotlivých úrovní a dimenzí plus uveďte jak u žáků rozvíjet vyšší úrovně vzdělávání -> konkrétní metody, koncepce vzdělávání (badatelsky orientovaná výuka, projektové vyučování, heuristické metody, STEM, konstruktivismus, …) - u moderních ICT buďte konkrétní a uveďte výhody a nevýhody jejich užití, zaměřte se na 3D simulátory, virtuální realitu, softwary pro aktivizaci žáků, online učebnice, … - zmínit se můžete i o proměnách hodnocení žáků, posunu k formativnímu hodnocení 25. Fiktivní firma. - Šárka dobře popsala fungování CEFIF, vyučovací metody i hodnocení - zamyslete se každý nad možnostmi uplatnění principů fiktivní firmy ve vašem oboru