ÚKOLY K ZÁPOČTU (Úvod do studia výtvarné výchovy) Navštivte výstavu výtvarného umění (oficiální galerie, muzea, kunsthalle), popište, čím Vás díla obohatila, zaujala, „vyprovokovala“ k uvažování … (pokuste se „naladit“ na umělce, porozumět, co chtěl(i) sdělit – odsoudit je nejjednodušší. Případně si všímejte, jaká je v galerii nabídka programů pro děti. Přečtěte si publikaci věnovanou výtvarné výchově, dětskému výtvarnému projevu, umění a kultuře… (stručně zhodnoť výběr a přínos); volba by měla být ovlivněna především zájmem o problematiku, může být podnětem pro zkoumání pedagogické praxe (další úkol). Zajímejte se o situace či výstupy VV z pedagogické praxe, zaznamenejte (textem, fotodokumentací), okomentuje – společná prezentace, diskuse (na přednáškách se budeme vybraným problémům věnovat). Komentáře vložíte do odevzdávárny.